زمانیکه از خواب بیدار می شویم و برای وزرش صبحگاهی تلویزیون را روشن می کنیم ، تبلیغ پفک نمکی ، سس سالاد ، شامپو ، جوراب ، بخاری ، یخچال و بسیاری از تبلیغات تلویزیونی را به ناچار می بینیم . وقتی از منزل خارج می شویم باز هم یک سری از تبلیغات بوسیله رادیو به گوش ما می رسد . در خیابان ها ، پشت اتوبوس ها ، سردرمغازه ها و یا به تابلوهای خیابانی که نگاه می کنیم همه و همه تبلیغات متفاوتی که روزانه با آن ها سروکار داریم . با وجود حجم فراوان تبلیغات و انواع محصولاتی که تبلیغ می شوند آیا تاکنون اندیشیده ایم که چه میزان در امر تبلیغات موفق بوده ایم ؟ چقدر با این موضوع ، عملی و تخصصی برخورد می کنیم ؟ آیا می دانیم وضعیت عناصر درگیر با تبلیغ ، در کشور ما چگونه است؟ آیا برای حل مشکلات تبلیغات در کشور گامی برداشته شده است ؟
فهرست مطالب
صفحه عنوان
• مقدمه 7
• گرافیک و تبلیغات نوین 12
• فصل اول: آرم و نشانه ها 22
• فصل دوم: اوراق اداری 38
• فصل سوم: پوستر 55
• فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88
• فصل پنجم : فولدر 124
• فصل ششم: بیلبورد 128
• فصل هفتم: استند 148
• فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162
• فصل نهم: بسته بندی
![دانلود فایل](http://hamkarfile.ir/images/buy.png)