عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش
تعداد اسلاید: 72 اسلاید
دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)
تهیه شده با تصاویر و جداول بسیار زیبا
عنوان: دانلود پاورپوینت یادگیری سازمانی و سازمانهای یادگیرنده
فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )
تعداد اسلاید: 25 اسلاید
دسته: مدیریت
پروژه درس سیستم های کنترل فازی
((شبیه سازی سیستم حلقه باز و بررسی پاسخ پله ))
فایل ورد+ پی دی اف+ شبیه سازی متلب
تعداد صفحات: 21 صفحه
فرمت:word + pdf ( قابل ویرایش)
فهرست مطالب
فصل اول(مختصری از تاریخچه سیستم های فازی)
دهه1960آغازتئوری فازی...........................................................................................3
دهه1980:کاربردهای بزرگ.........................................................................................4
دهه 1970:تئوری فازی رشد پیدا کرد و کاربردهای عملی ظاهر گردید..........................................4
چرا سیستم فازی؟................................................................................................5
دهه1990:چالشها کماکان باقی است.............................................................................6
سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند؟.............................................................7
انواع سیستم فازی.................................................................................................8
مشکلات عمده سیستم فازی TSK ..............................................................................8
سیستم های فازی کجا و چگونه استفاده می شوند؟............................................................9
فصل دوم(شبیه سازی در نرم افزار متلب و شرح گزارش)
شبیه سازی سیستم حلقه باز و بررسی پاسخ پله در زمان های 0-5-10-15................................11
تقریب فازی سیستم اصلی با چهار زیر سیستم و مقایسه پاسخ پله اصلی با تقریب فازی................13
بررسی پایداری سیستم حلقه باز.....................................................................18
طراحی کنترل کننده پایدارفازی با استفاده از روش TSK وبررسی رفتار حلقه بسته در تقریب فازی در سیستم اصلی.........21
پروژه الکترونیک قدرت (مبدل کاک)
****فایل ورد+ پی دی اف+ شبیه سازی متلب
تعداد صفحات: 23 صفحه
فرمت:word + pdf ( قابل ویرایش)
مبدل کاک در متلب شبیه سازی شده به همراه گزارش کار کامل
مقدمه:
مبدل کاک یا مبدل چوک (Ćuk converter) نوعی مبدل DC-DC است که میتواند به صورت افزاینده یا کاهنده به کار رود. نامگذاری این مبدل از روی سازنده آن بوده است. مدار مبدل کاک در واقع مدار دوگان مبدل باک-بوست است و مانند آن، پلاریته خروجی مدار برعکس پلاریته ورودی مدار است. در این مبدل، خازن ابتدای مدار برای ذخیره انرژی از ورودی و انتقال آن به خروجی استفاده میشود. اگر چه مدار این مبدل نسبت به مدار مبدل باک-بوست دارای عناصر بیشتری است، اما مزایایی نسبت به آن دارد، از جمله اینکه ریپل خروجی بسیار کمتر از مدار ساده مبدل باک-بوست است.
گزارش پروژه درس الکترونیک قدرت (بخش اول مبدل باک)
تعداد صفحات: 42 صفحه
فرمت:word + pdf ( قابل ویرایش)
مقدمه:
پاورپوینت سازه های بتونی و روش اجرای آنها-
در 40اسلاید-powerpoin-ppt
اجرای ستونها ی بتنی
ستونها اعضای فشاری هستند که جهت انتقال بار ساختمان به زمین مورد استفاده قرار می گیرند و ستونها ی بتنی که در محل اجرا می شوند شکلهای مختلفی می توانند داشته باشند
1) مربعی شکل
2) مستطیلی شکل
3) دایره ای شکل
4) چند ضلعی
فنآوریهای تولیدات پراکنده تجدید پذیر
تعداد صفحات :10 عدد
فرمت :ورد + pdf
چکیده
بررسی اثر هارمونیک بر روی ترانسفورماتورهای توزیع
مقاله ((بررسی اثر هارمونیک بر روی ترانسفورماتورهای توزیع))
چکیده
ترانسفورماتور یکی از مهمترین اجزا سیستم قدرت بوده و تعیین قابلیت اطمینان، ظرفیت و عمر آن بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به گسترش روز افزون بارهای غیرخطی و آثار منفی هارمونیک ها بر روی ترانسفورماتورها، بررسی قابلیت اطمینان ترانسفورماتورها در شرایط بار هارمونیکی ضروری بنظر می رسد. در این مقاله ابتدا اثر وجود بارهای هارمونیکی بر قابلیت اطمینان ترانسفورماتور توزیع شامل ظرفیت در دسترس و فرسایش ترانسفورماتور مدلسازی می گردد. سپس با استفاده از برنامه نوشته شده در نرم افزار متلب، اطلاعات ثبت شده بارهای سه ترانسفورماتور توزیع با بارهای صنعتی، تجاری و خانگی به مدل ارائه شده اعمال و میزان کاهش قدرت نامی در شرایط هارمونیکی و همچنین تاثیر افزایش دمای ناشی از هارمونیک ها بر عایق و عمر ترانسفورماتور مطالعه میگردد. نتایج حاصله نشان دهنده مقادیر متفاوتی از کاهش ظرفیت در دسترس و شتاب در فرایند فرسایش ترانسفورماتورها برای انواع مختلف بارها می باشد.