دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات
دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات

پروژه تخمین تابع تقاضای گاز با استفاده از نرم افزار eviews 8


پروژه تخمین تابع تقاضای گاز با استفاده از نرم افزار eviews 8

پروژه تخمین تابع تقاضای گاز با استفاده از نرم افزار eviews 8عنوان : پروژه تخمین تابع تقاضای گاز با استفاده از نرم افزار eviews 8

فرمت : zip
تعداد صفحات : 10 صفحه
دسته بندی : پروژه
گروه : مدیریت ، اقتصاد ، حسابداری



چکیده متن

  در اقتصاد ایران فرآورده­های نفتی، گاز نقش بسیار مهمی را در ثبات و امنیت سیاسی و اقتصادی کشور بازی می نماید. اما سیاست­های اقتصادی در ایران که بر مبنای دسترسی آسان به انرژی در قیمت­های بسیار پایین بنا گردیده، مانع از تفهیم اهمیت اقتصادی انرژی به مصرف کنندگان از طریق قیمت شده و موجب ازدیاد مصرف و هدر رفت آن در همه بخش­ها از جمله بخش صنعتی گردیده است.

      انرژی گاز نسبت به سایر حاملهای انرژی، ضمن داشتن نقش مؤثر در تولید و مصرف، اهمیت ویژهای نیز در فرآیند تصمیم گیری اقتصادی و اجتماعی دارد. روند تغییرات مصرف گاز در بخش خانگی طی سالهای گذشته نشان از رشد شدید مصرف آن در این بخش دارد. به همین منظور شناخت تقاضای مصرف گاز و عوامل موثر بر آن، در کنار دیگر سیاست های  حاکم بر تقاضای مصرف گاز می تواند نقش موثری در فرآیند تصمیم گیری های اقتصادی داشته باشد.

     دراین مطالعه با استفاده از داده های آماری موجود و استفاده از تکنیک  اقتصاد سنجی با استفاده از نرم افزار    eviews 8نسبت به  تخمین تابع تقاضای مصرف گاز  درایران اقدام شده است که تخمین تابع تقاضا و خروجی آن بااستفاده از نرم افزارeviews8 به صورت زیر است:

Dependent Variable: Q
Method: Least Squares
Date: 05/25/15   Time: 10:55
Sample: 1375 1392
Included observations: 18
Variable
Coefficient
Std. Error
t-Statistic
   
Prob. 
دانلود فایل

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش


پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروشعنوان: پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:13 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

هدف کلی
عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا
معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
تعریف فروش
سهم بازار و انواع آن
بازار بالقوه
مدلهای پیش بینی
مدلهای کمی
مدلهای کیفی
روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان
معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان

دانلود فایل

پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران


پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران

 پاورپوینت نیازها و رفتار خریدارانعنوان: دانلود پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:17 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " نیازها و رفتار خریداران " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

سه عنصر لازم برای تقاضا
بازار فعال
بازار محتمل
بازار بالقوه
بازار پنهان
هفت  O (او) بازاریابی
سه نوع سیاست بازاریابی برای برآورده کردن نیازها
سلسله مراتب نیاز در بازارهای توسعه نیافته بترتیب از عالیترین به پست ترین
سلسله مراتب نیاز در بازارهای نیمه توسعه یافته
سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته
محرکهایی که هر مصرف کننده بطور همزمان در بازار با آن مواجه می شود
محرکهای محیطی
محرکهای بازیابی
عوامل فردی مؤثر در رفتار خریداران
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف


دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف عنوان:
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:19 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت

مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدفدار
معیارها و ضوابط تقسیم بازار
تقسیم جغرافیایی
تقسیم جمعیتی
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن

روانی
رفتاری
عوامل مؤثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی )
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی

دانلود فایل

پرسشنامه توسعه حرفه ای دبیران


پرسشنامه توسعه حرفه ای دبیران

پرسشنامه توسعه حرفه ای دبیرانپرسشنامه توسعه حرفه ای دبیران
پرسش‏نامه حاضر دارای 48سوال بوده و هدف آن سنجش میزان  ابعاد مختلف توسعه حرفه‌ای دبیران ( دانش موضوعی، محیط یادگیری، همکاری و تشریک مساعی، فناوری آموزشی، تحقیق‌محوری، طراحی آموزشی، ارزیابی و رشد و بالندگی منابع انسانی)پرسشنامه مذکور دارای منبع، روش نمره گذاری، روایی و پایایی نیز می باشد
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی


دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی

دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابیعنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:59 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
بازار
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
بازار صنعتی
بازار دولتی
بازار واسطه
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چند جانبه
انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر
بازار مصرف کننده
بازار بین المللی
انواع بازار کالا و خدمات
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
انواع محیطهای بازاریابی
محیط خرد مؤسسه
محیط داخلی خود مؤسسه
تأمین کننده مواد اولیه
واسطه های بازاریابی
آژانسهای خدمات بازاریابی
واسطه های مالی
واحدهای توزیع فیزیکی
دلالان
رقبا
مشتریان
جوامع
جوامع دولتی
جوامع عمومی
جوامع محلی
جوامع داخلی
جوامع مالی
جوامع شهروند
جوامع رسانه ای
محیط کلان مؤسسه
عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه
نیروهای اقتصادی
نیروهای طبیعی
نیروهای تکنولوژیکی
نیروهای سیاسی
نیروهای فیزیکی
واکنش در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی
واکنش فعال
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار


دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:32 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " مفاهیم مدیریت بازار " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مفاهیم اساسی بازاریابی

تعریف بازاریابی
اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار
نیاز
خواسته
تقاضا
 کالا
مبادله
معامله
بازار

شرایط انجام مبادله

چهار عامل جهت تشکیل بازار
مدیریت بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
انواع بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)
بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)
بازاریابی همزمانی(تعدیلی)
بازاریابی محافظتی(ابقائی)
بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)
بازاریابی مقابله ای
فلسفه های مدیریت بازاریابی
فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)


دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)عنوان: دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 21 اسلاید

طراحی با شکلهای بسیار زیبا

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل ششم این کتاب با عنوان  “دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو " بوده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

فرایند سرمایه گذاری
مدل مارکویتز
پورتفولیو کارا
مروری بر بازده موردانتظار و ریسک یک اوراق بهادار
بازده موردانتظار پورتفولیو
بازده و ریسک مجموعه سرمایه گذاریها
پورتفولیو با حداقل واریانس

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی


دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی

دانلود پاورپوینت بازاریابی داخلیدانلود پاورپوینت بازاریابی داخلی

تعداد اسلاید:12 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی

این فایل در زمینه بازاریابی داخلی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه
تعریف بازاریابی داخلی
هدف بازاریابی داخلی
اصول اساسی بازاریابی داخلی
عناصر بازاریابی داخلی
گامهای بازاریابی داخلی
نتیجه گیری

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان


دانلود پاورپوینت مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان

دانلود پاورپوینت مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان

دانلود پاورپوینت مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان


دسته: مدیریت منابع انسانی
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 31 اسلاید

این فابل در زمینه “مفهوم تئوری عاملیت و تئوری ذی نفعان” بوده و شامل بخشهای زیر است:

مفهوم تئوری کارگزاری
هدف تئوری کارگزاری
شاخه های تئوری عاملیت
رویکردهای نظریه کارفرما- کارگزاری
مقایسه مفروضات نظریه کارگزاری با چند نظریه سازمانی دیگر
اثر تئوری کارگزاری
نتایج تحقیقات تئوری عاملیت (کارگزاری)
توصیه هایی برای تحقیقات کارگزاری
جمع بندی:
تئوری ذی نفعان سازمان
تاریخچه تئوری ذی نفعان
تعریف ذی نفعان
ماهیت و هدف تئوری ذی نفعان
نظریه های اصلی تئوری ذی نفعان
تئوری ذی نفعان سازمان
مفهوم شرکت از دیدگاه سنتی و داده
مفهوم شرکت از دیدگاه ذی نفعان
جنبه های مختلف تئوری ذی نفعان
رویکردهای متناقض، تلفیقی
مسئله توجیه پذیری
دریافت های مدیریتی
جمع بندی
دانلود فایل