دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات
دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات

مغازه خدمات فروش و تعمیرات رایانه


مغازه خدمات فروش و تعمیرات رایانه

مغازه خدمات فروش و تعمیرات رایانهشرح کلی فعالیت ها
1-نصب انواع ویندوز
2-نصب برنامه های راه انداز
3-نصب برنامه های کاربردی
4-راه اندازی اینترنت پرسرعت
5-عیب یابی سخت افزار و شبک
6-اسمبل سیستم
7-ارتقاع سیستم
8-تمیز کردن قطعات کامپیوتر
9-فروش کلیه قطعات کامپیوتری
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت برگ اختیار معامله


دانلود پاورپوینت برگ اختیار معامله

دانلود پاورپوینت برگ اختیار معامله

عنوان: دانلود پاورپوینت برگ اختیار معامله (فصل شانزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)


دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 46 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل شانزدهم  این کتاب با عنوان  “برگ اختیار معامله (برگ اختیار خرید یا فروش سهام) " بوده که در  46 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:
مقدمه
چرا بازار برگ اختیار معامله؟
واژه های برگ اختیار معامله
نحوه عملکرد برگ اختیار معامله
تجزیه و تحلیل استراتژیهای اصلی اوراق اختیار معامله
خرید اختیار خرید سهام

احتمالات سود و زیان ناشی از خرید اوراق اختیار خرید سهام در مقابل خرید سهام عادی مورد نظر
خرید اختیار فروش سهام
فروش اوراق اختیار خرید سهام
فروش اختیار فروش سهام
قیمت گذاری برگ اختیار معامله
ارزش ذاتی یک برگ اختیار خرید سهام
مثال ارزش ذاتی یک برگ اختیار خرید سهام
ارزش ذاتی یک برگ اختیار فروش سهام
مثال ارزش ذاتی یک برگ اختیار فروش سهام
قیمت زمانی هر برگ اختیار معامله
تعیین قیمت اوراق اختیار معامله
مدل بلک-شولز
ارزش یابی قیمت اختیار فروش
خلاصه عوامل موثر بر قیمت های اوراق اختیار معامله
نسبت پوشش
برگ اختیار معامله بر اساس شاخص سهام و برگ اختیار معامله از طریق نرخ بهره
اوراق اختیار معامله بر اساس شاخص سهام
استراتژیهای مربوط به اوارق اختیار معامله بر اساس شاخص سهام
دانلود فایل

ترجمه فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی


ترجمه فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی

ترجمه فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی

ترجمه مقاله انگلیسی
 Do social media marketing activities enhance customer equity An empirical study of luxury fashion brand

آیا فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی برابری مشتریان را افزایش میدهند؟ یک مطالعه تجربی در مورد برند مد لوکس آنجلا جِی. کیم، و اونجو کو


تعداد صفحات ترجمه شده : 12 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :7 صفحه  (ورد)
دانلود متن انگلیسی


چکیده: بخاطر علاقه روز افزون به استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی(SMM)در بین برندهای مد لوکس، مقاله حاضر درصدد است تا خصوصیات فعالیت های SMM را شناسایی کند و روابط بین این فعالیت های مشاهده شده، برابری ارزش، برابری روابط، برابری برند، برابری مشتری، و هدف از خرید را از طریق یک مدل معادله ساختاری بررسی نماید. پنج ساختار از فعالیت های SMM مشاهده شده از برندهایمد لوکس، سرگرمی، روابط متقابل، مدپرستی، سفارشی سازی، و انتشار گفتاری است. تأثیر آنها بر روی برابری ارزش، برابری روابط، و برابری برند مثبت است. برای روابط بین عوامل محرک برابری مشتری و خود برابری مشتری، برابری برند تأثیر منفی بر روی برابری مشتری دارد درحالیکه برابری ارزش و برابری روابط هیچ تأثیر مهمی را نشان نمیدهند. برابری ارزش و برابری روابط نیز مانند هدف خرید، تأثیرات مثبت مهمی دارند، درحالیکه برابری روابط هیچ تأثیر مهمی ندارد. و در نهایت، روابط بین هدف خرید و برابری مشتری نیز اهمیت زیادی دارد. یافته های این مطالعه میتواند باعث شود که برندهای لوکس بتوانند رفتار خرید آینده بعضی از مشتریان خود را با دقت بیشتری پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت دارائی ها و فعالیت های بازاریابی آنها باشند.


کلمات کلیدی: برندهای لوکس، بازاریابی شبکه های اجتماعی مشاهده شده (SMM)، فعالیت ها، برابری ارزش، برابری روابط، برابری برند، برابری مشتری، هدف خرید...

دانلود فایل

ترجمه بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی


ترجمه بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی

ترجمه بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی

ترجمه مقاله انگلیسی
 Digital marketing and social media Why bother
بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی: چرا زحمت؟
تعداد صفحات ترجمه شده : 13صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :6 صفحه  (ورد)
دانلود متن انگلیسی

چکیده :
تغییر در رفتار مصرف‌کنندگان ایجاب می‌کند که شرکت‌ها استراتژی‌های بازاریابی خود در حوزه دیجیتال را مورد بازنگری قرار دهند. در حال حاضر، بخش قابل توجهی از تحقیقات مرتبط با این موضوع، بیشتر روی مصرف‌کنندگان تمرکز دارند تا روی شرکت‌ها. به منظور پرداختن به این کاستی، این مطالعه دیدگاه شرکت را اتخاذ می‌کند تا به درک درستی از بازاریابی دیجیتال و استفاده از رسانه‌های اجتماعی و نیز مزایا و موانع آن کمک کند. نسل دوم برنامه‌های مبتنی بر اینترنت شرکت‌ها را قادر به پیاده‌سازی فرم‌های ارتباطی نوآورانه و هم‌آفرینی محتوا با مشتریانشان کرده و بدین وسیله تلاش‌های بازاریابی را بهبود می‌دهند. این مقاله بر اساس یک بررسی روی مدیران بازاریابی نشان می‌دهد که شرکت‌ها برای اتخاذ یک حضور دیجیتال در قالب رسانه‌های اجتماعی، با فشارهای داخلی و خارجی مواجه هستند. میزان تعامل و مشغولیت شرکت‌ها در بازاریابی دیجیتال را می‌توان بر اساس مزایای ادراک شده و استفاده از بازاریابی دیجیتال طبقه‌بندی کرد. برای بهبود تعامل بازاریابی دیجیتال، بازاریابان باید روی تعاملات مبتنی بر رابطه با مشتریان خود تمرکز کنند. این مقاله نشان می‌دهد که چگونه برخی شرکت‌ها در حال حاضر این کار را انجام می‌دهند.

کلیدواژه‌ها: بازاریابی دیجیتال، صرف بودجه، معیارهای اجتماعی، روند رسانه‌های دیجیتال

دانلود فایل

بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان


بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان

بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول
فرمت ورد 18 صفحه
چکیده :

این تحقیق تحت عنوان بررسی تأثیرات ستادهای تربیتی مدارس در رشد تربیتی دانش آموزان از دیدگاه اعضای ستاد تربیتی و ممعلمین مدارس ابتدایی پسرانه دزفول در سال تحصیلی 89-1388 می باشد.

روش تحقیق در این پژوهش توصیفی است . جامعه آماری شامل تمامی اعضای ستادهای تربیتی و معلمین مدارس ابتدایی پسرانه شهرستان دزفول در سال تحصیلی 89-88 و حجم نمونه ها شامل 100 نفر از اعضای ستادهای تربیتی و معلمین می باشد. که روش نمونه گیری به روش تصادفی ساده انجام گرفته است.

برای بررسی دیدگاه اعضا ستاد تربیتی و معلمین در رابطه با تأثیرات این ستادها در رشدتربیتی دانش آموزان از پرسشنامه ای بسته پاسخ مشتمل بر 15 سوال استفاده گردید و برای تجزیه و تحلیل یافته ها از آمار توصیفی استفاده شد.

فهرست مطالب
 مقدمه :
عنوان تحقیق :
بیان مسئله :
اهداف و ضرورت تحقیق :
اهداف کلی :
اهداف جزئی:
فرضیه ها:
سوال:
تعارف عملیاتی اصطلاحات و واژه ها:
برنامه های تربیتی:
ایجاد انگیزه :
مسابقات فرهنگی و هنری:
تهاجم فرهنگی :
انجمن اولیاء و مربیان :
رشد تربیتی :
معنای تربیت :
پیشینه ی عملی تحقیق :
تاریخچه ی امور تربیتی:
ستاد تربیتی
اهداف تربیت:
نقش انجمن اولیاء و مربیان در هماهنگی تربیتی:
روش تحقیق:
جامعه آماری و حجم نمونه:
ابزار و روش جمع آوری اطلاعات :
نتیجه گیری
محدودیت های تحقیق:
پیشنهادات:
منابع و مآخذ
تشکر و قدردانی :
چکیده :
دانلود فایل

پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان


پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان

پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان

پژوهش میزان شیوع افسردگی در بین دانش آموزان  مدارس دخترانه


فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل: 33

چکیده

گزارش حاضر پژوهشی است که به بررسی میزان شیوع افسردگی در دانش آموزان دختر مدارس راهنمایی اندیمشک پرداخته است.

در این پژوهش تعداد 290 دانش اموز دختر از دو مدرسه راهنمایی بطور تصادفی ( تصادفی طبقه بندی) انتخاب شدند و پرسشنامه ( CDS.A ) را تکمیل کردند.
لازم به ذکر است که 140 نفر از پایه اول و 150 نفر از پایه سوم انتخاب شدند و به پرسشنامه ها پاسخ دادند.

فرضیه های پژوهش عبارتند از :

 بین رتبه تولد و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.
بین مردودی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد
بین تجدیدی و میزان افسردگی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد.

نتایج بدست آمده از فرضیه ها:

در سطح اطمینان 05/0 هر سه فرضیه رد شده و تأیید نمی شوند.

 فهرست:
چکیده

فصل اول
طرح پژوهش
مقدمه
بیان مسأله
بیان اهداف پژوهش
متغیر های پژوهش:
تعاریف عملیاتی :
کاربرد یافته ها:

فصل دوم
پیشینه
تاریخچه افسردگی
   نظریه های افسردگی
تعاریف افسردگی
عوامل مؤثر در پیدایش افسردگی
علائم و نشانه ها
انواع افسردگی :
برخی روش های درمان افسردگی

فصل سوم :
روش شناسی
هدف از انجام این پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش اجرا
ابزار پژوهش

فصل چهارم :
تجزیه و تحلیل
داده ها
آمار توصیفی :
جدول تحلیل واریانس

فصل پنجم :
بحث و نتیجه گیری
تجزیه و تحلیل نهایی داده ها :
نتیجه گیری
محدودیت ها:
پیشنهادها:
فهرست
منابع
دانلود فایل

پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی


پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی

پژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتیپژوهش مقایسه یادگیری مشارکتی و یادگیری سنتی  در بین دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی منطقه

فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل: 105

چکیده:

پژوهش حاضربه مقایسه‌ی تاثیر روش تدریس یادگیری مشارکتی با روش سنتی(سخنرانی)بر ایجاد یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس علوم در سال تحصیلی91-90 صورت گرفته است. در پژوهش حاضر روش یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی متغیر مستقل و ودانش‌آموزان پسر و دختر پایه چهارم متغیر وابسته است.در این پژوهش از روش نمونه گیری آزمایشی استفاده شد. جامعه آماری در این پژوهش را کلیه دانش‌آموزان دختر پسر که شامل 392پسر و392 دخترپایه چهارم ونیز کلیه معلمان که شامل20 زن و20مرد پایه چهارم دوره ابتدایی شهرستان شوش در سال تحصیلی 90-91 می‌باشدتشکیل می‌دهند.نمونه آماری در این پژوهش20تا از دختران و20تا از پسران و 2نفراز معلمان زن و 2نفرازمعلمان مرد می‌باشد.که توسط آزمون محقق ساخته ای با ضریب پایایی 7 به منظور سنجش یادگیری، افراد هر دو گروه آزمایش شدند . برای تجزیه وتحلیل داده‌ها از روش t مستقل استفاده شده است. به طور کلی نتایج به دست آمده بیانگر آن است که بین روش تدریس فعال (یادگیری مشارکتی)و روش سنتی (سخنرانی)بر میزان یادداری دانش آموزان در درس علوم تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه ها : یادگیری مشارکتی، روش سخنرانی، یادگیری، یادداری

دانلود فایل

ژوهش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی فناوری اطلاعات


ژوهش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی فناوری اطلاعات

ژوهش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی  فناوری اطلاعاتپژوهش بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و میزان به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادارات آموزش و پرورش شمال خوزستان

فرمت فایل : ورد         
تعداد صفحات :74



مقدمه

دوران جدید که به عصر اطلاعات موسوم است، دوران فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، بشر امروز جامعه­ای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT )[1] را تجربه می­کند که از ویژگیهای خاص خود برخوردار است. چنین جامعه­ای را جامعه اطلاعاتی می­گویند (صرافی زاده، 1383 ، ص 5).

جامعه اطلاعاتی جامعه­ای است که در آن زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه به فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته است و جامعه­ای است که در آن مردم در محل کار ، منزل و حتی در اماکن تفریحی از این تکنولوژی­ حداکثر استفاده را می­برند.

بر خلاف دوران گذشته که اطلاعات و تکنولوژی در اختیار صاحب نظران فن و صنایع قرار داشت و مشروعیت آن نیز به تایید و تصدیق آنان مرتبط بود در جامعه جدید اطلاعات تکنولوژیستها علمای اجتماعی و مردم معمولی نیز مرتبط با تکنولوژی اطلاعاتی قرار گرفته و بخشی از زندگی روزمره آنان شده است. زیرا اطلاعات و اخبار در گروه نیازهای اساسی همه مردم قرار گرفته است و تولیدات آن استفاده همه جانبه دارد. در حالی که در دوران گذشته استفاده از تکنولوژی مرتبط با قشر خاصی بود و فراگیری زیادی نداشت (آذرخش، مهراد،1383،ص 25).

دانلود فایل

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی


بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی

بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلیبررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دختر و پسر
فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش

تعداد صفحات :97

چکیده

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه خلاقیت و عزت نفس و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد . جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی دانش جویان دانشگاه پیام نور واحد دزفول می باشد که بر اساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از نوع همبستگی 60 نفر دانشجو انتخاب گردید پس با اجرای پژوهش نامه ی سنجش خلاقیت (cree ) و پرسش نامه عزت نفس کوپر اسمیت تجزیه و تحلیل یافته ها صورت گرفته است . در این پژوهش تکنیک های آمار توصیفی (میانگین ، انحراف معیار و خطای معیار میانگین ) و آمار استنباطی ( ضریب همبستگی پیرسون ) استفاده شده است . قابل ذکراست که نمونه هایی از این تحقیق در سایر شهرها نیز صورت گرفته است .

 کلمات کلیدی : خلاقیت ، عزت نفس ، پیشرفت تحصیلی.

دانلود فایل