دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات
دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود مقالات,سوالات درسی جدید

دانلود نمونه سولات.دانلود گزارش کار.پاورپونیت.کارشناسی ارشد.سوالات استخدامی.پروژه.ترجمه مقالات

مقاله روش های تنظیم کاربراتور


مقاله روش های تنظیم کاربراتور

مقاله روش های تنظیم کاربراتور

مقاله ترجمه شده
 

Theory of operation and calibrating carburetor


نظریه عملکرد و روش های تنظیم کاربراتور


 تعداد صفحات ترجمه شده : 20 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :17 صفحه  pdf
دانلود متن انگلیسی


عملکرد کاربراتور بخش های اصلی موتور
جرقه شمع موتور چهار زمانه باعث احتراق ترکیبی از هوا و سوخت می گردد.میزان هوا توسط عملکرد محرک های دریچه سوخت کنترل می گردد.سوخت با هوایی که از کاربراتور می آید ترکیب می گردد. نسبت هوا به سوخت را به این نام (A/F) می شناسند. این نسبت بر اساس میزان آن می باشد برای نمونه اگرز 12 پوند از هوا با 1 پوند از سوخت ترکیب گردد، A/F برابر با 12:1 و یا به صورت دیگر ،A/F = 12.  می باشد.
با وجود تنوع زیاد در طرح های موتور ، تقریبا تمام (جرقه های چهار زمانه) موتورها دارای نسبت مشابهی از A/F می باشند. برای موتورهایی که گرم افتاده اند A/F برابر است با


دانلود فایل

دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)


دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)

عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)


تعداد اسلاید:25 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان "فعالیتهای ترفیعی وتشویقی " می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
مقدمه
فرآیند ارتباطات                                                                 
عوامل موثردرترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع وتشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات  آگهیها
مشخص کردن هدف
 تصمیمات درمورد بودجه اگهی
تصمیمات درموردپیام
تصمیمات درموردرسانه گروهی
 ارزیابی عملیات آگهی دررسانه
پیشبردفروش
تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش
 ایجاد برنامه پیشبردفروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی
فروش حضوری
مزیت فروش حضوری
انواع مشاغل فروش
فرآینداستراتژیک فروش حضوری
عوامل موثردرترکیب ترفیع
مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
دانلود فایل

دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"


دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش"

دانلود تحقیق آماده با عنوان عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "هوش "
دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
تعداد صفحات: 7 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)

این فایل شامل تحقیقی در زمینه "هوش " بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه
اندازه گیری هوش
تست های هوش
هوش چندگانه گاردنر
هوش هیجانی ( عاطفی )
ابعاد هوش هیجانی
هوش معنوی
مقایسه هوش معنوی با هوش احساسی
مقایسه هوش معنوی و هوش عقلی (سنتی)
هوش فرهنگی
ابعاد هوش فرهنگی
هوش شهودی
منابع 
دانلود فایل

دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"


دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

دانلود تحقیق آماده با عنوان عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی "
دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
تعداد صفحات: 8 صفحه
فرمت:word (قابل ویرایش)

این فایل شامل تحقیقی در زمینه " یادگیری فردی " بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
عوامل تشکیل دهنده رفتار سازمانی

مقدمه

تعریف یادگیری

فرایند یادگیری

مکاتب یادگیری

مکتب رفتاری

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

مکتب شناختی

نظریه شرطی سازی عامل-اسکینر

نظریه شرطی سازی کلاسیک-پاولف

نظریه یادگیری اجتماعی-باندورا

انواع تقویت

تقویت مثبت

تقویت منفی

تنبیه

خاموش سازی

کاربرد یادگیری در مدیریت رفتار سازمانی

نتیجه گیری

دانلود فایل

نمونه سوالات حساب دیفرانسیل


نمونه سوالات حساب دیفرانسیل

نمونه سوالات حساب دیفرانسیلنمونه سوالات حساب دیفرانسیل پیش دانشگاهی + پاسخنامه
نوبت خرداد 92
رشته ریاضی

دانلود فایل

بررسی اثرات حمایت از پرسنل بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی


بررسی اثرات حمایت از پرسنل بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی

بررسی اثرات حمایت از پرسنل بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی

مقاله ترجمه شده
Exploring the impacts of employee advocacy on job satisfac tion and o r g a n i z a t i o n a l c o m m i t m e n t: C a s e o f Ta i wa n e s e a i rl i n e s

بررسی اثرات حمایت از پرسنل بر روی رضایت شغلی و تعهد سازمانی :
مطالعه موردی خطوط هوایی تایوان

 تعداد صفحات ترجمه شده : 13 صفحه (ورد)
تعداد صفحات لاتین :7 صفحه  pdf
دانلود متن انگلیسی

چکیده
دسترسی به اطلاعات از طریق اینترنت خدمه پرواز را قادر می سازد تا آگاهی بیشتری یافته و کنترل بیشتری را نسبت به امور خود داشته باشند. حمایت کارکنان به شفافیت امور پرسنلی خطوط هوایی و تمایل این خطوط برای انجام بهترین کارها برای پرسنل خودشان مربوط می شود. پس از مرور تحقیقات گذشته مرتبط ، این تحقیق بر نحوه اثرگذاری حمایت از کارکنان بر روی شیوه های مختلف کارکردی پرسنل تأکید می کند. ما راهکارهایی را بررسی کردیم که مدیران خطوط هوایی برای اعمال حمایت از کارکنان بکار می گیرند ، یک شرایط پژوهشی را تنظیم کرده ، عوامل مورد نظر را تحلیل می کنیم و یک مدل علی را برای سوابق و پیامدهای حمایت از کارکنان ابداع کردیم. ما 5 فرض را مطرح کردیم. داده ها با استفاده از یک بررسی پرسشنامه ای از کارکنان خطوط پرواز airlines در تایوان جمع آوری شدند. تمامی فرضیات با داده های یک نمونه از مخاطبان با استفاده از یک مدل معادله  ساختار تأیید شدند. نتایج ما نشان داد که حمایت از پرسنل رابطه ای مثبت با رضایت شغلی خدمه پرواز و تعههد سازمانی دارد.
دانلود فایل

دانلود تحقیق با عنوان ادراک


دانلود تحقیق با عنوان ادراک

دانلود تحقیق با عنوان ادراکعنوان: دانلود تحقیق با عنوان ادراک
دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
فرمت: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 8 صفحه

این فایل شامل تحقیقی در زمینه " ادراک " بوده که می تواند به عنوان کار تحقیقی در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

تعریف و ماهیت ادراک
عواملی که بر ادارک اثر میگذارد
فراگرد ادراک
فرایندهای فرعی ادراک:
استنباط ادراکی
سازمان ادراکی
بافت ادراکی
ویژگیهای موثر بر ادراک اجتماعی
ویزگیهای ادارک شونده
ویژگی های ادراک کننده
پیچیدگی  شناختی
ویژگیهای وضعیت
خطاهای ادراکی
کاربرد نظریه ادراک
کاربردهای ویژه فراگرد ادراکی در سازمان
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری


دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوریعنوان: دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری
دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته)

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 30 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در تعداد 30 اسلاید بسیار زیبا و کامل در زمینه " خلاقیت و نوآوری " بوده که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت- تئوری های مدیریت پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
روش های تفکر
شیوه های تفکر
تعریف خلاقیت (Creativity)
مقایسه خلاقیت ، نوآوری ، کارآفرینی
مراحل فراگرد خلاقیت
شیوه های افزایش سلاست فکری
خصوصیات افراد خلاق
برخی ویژگی های افراد خلاق
موانع فردی خلاقیت
کاربردهای تفکر خلاق در سازمان
موانع سازمانی خلاقیت
راه های تقویت خلاقیت
تکنیک های خلاقیت
تکنیک شش کلاه فکری
اهداف تکنیک شش کلاه فکری
طوفان فکری (Brain Storming) آلکس ازبرن
اسکمپر SCAMPER
تکنیک P.P.C
تکنیک 5چ . 1ک (5W . 1H)
نوآوری
تعریف نوآوری (Innovation)
فراگرد نوآوری محصول
محرکهای فراگرد نوآوری
نقش های نوآور در سازمان
موانع نوآوری در سازمان
دانلود فایل

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع


دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع

دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )


تعداد اسلاید:25 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان "سیستم و مدیریت توزیع " می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

تعریف توزیع
مدیریت کانال های توزیع
انواع واسطه ها
مراحل تصمیمات مهم در طراحی کانال های توزیع
مراحل طراحی کانال های توزیع
عوامل شناسایی کانال های مختلف
ارزیابی و گزینش کانالها
ارزیابی و گزینش کانالها
کانالهای اصلی توزیع
شبکه توزیع
خرده فروشها
عمده فروشها
دلالها و کارگزاران
اساس طبقه بندی واسطه های خرده فروش
انواع عمده فروشها
مهم ترین انواع کارگزاران
مدیریت توزیع فیزیکی
وظایف توزیع فیزیکی
دانلود فایل